Friday, October 21, 2016

Karakters Dungeon Vegter Online

speelbaar klasse uitgespreek deur. Allan Groves (NL) Die dag het die bose gees het in my arm. my lewe is vir altyd verander! Die Slayer is 'n swaardvegter wie se arm is in besit van die duiwel Kazan. As gevolg hiervan, moet hy sy arm geboei met magie kettings om die duiwel weg te hou te hou. Sy base klas spesialiseer in noue bestry, hef op die vyand met 'n kragtige nabygeveg aanvalle. Hy kan ook 'n beroep op die demoniese krag van sy arm om sy aanvalle te vul. Moontlike subklasse sluit in: Blade Master, Soul Bender, Berserker, en Asura Blade Master Met elke slag, my swaard verf die oorgrote lug rooi. Miskien sal dit my meesterstuk wees. Die Blade Master kies nie om te vertrou op sy demoniese arm of toelaat dat dit hom verteer, in plaas steeds sy swaardveg verbeter. Die Blademaster dra ligte wapens in die eerste plek en nie in 'n spesifieke wapen soos die meeste subklasse, in plaas spesialiseer in die gebruik van elke wapen wat 'n doodslag begaan het, kan swaai, insluitend hul eie eksklusiewe wapen, die Lightsabre. Die Blade Master is 'n kombinasie gebaseer klas, 'n wye verskeidenheid van die swaard vaardighede met verskillende effekte afhangende van watter wapen hy lanse. Die Blade Master se Awakening is Grand Master wat die vermoë het om die verdediging van sy teenstander te verlaag op 'n kritieke treffer voeg en hom toelaat om 'n swaard Storm ontbied. Sy 2de Awakening is die Omniblade. Die Omniblade kry die vermoë om sy lemme telekinetically manipuleer en maak gebruik van die tegnieke van die beroemde Slayers soos Aganzo en Bwanga. Badass Normale. Terwyl die ander subklasse staatmaak op die krag van demoniese arm die Slayer se die Blade Master staatmaak slegs op sy swaard vaardighede. Blade spam. Geheime Slayer tegniek. wat in wese word die plaasvervanger vir sy normale combo en kan gekombineer word met dit: die presiese uitwerking afhang van die wapen toegerus, maar dit behels gewoonlik verskeie aanvalle met bykomende effekte, met die uitsondering van die Zanbato weergawe wat vyande trek in 'n klein tornado voordat jy groot skade met 'n enkele reuse gehef-up streep. Selfs 'n beter weergawe van hierdie is die illusie swaard Dans, wat op behels 25 uiters vinnige houe oor die verloop van 3 sekondes, gevolg deur 'n multi-slaan swaard bundel. Iaijutsu praktisyn. Verskeie van sy vaardighede, insluitend Teken swaard en Weerlig Teken swaard. Ongeloofwaardig Skerm Magte. Terwyl 'n groot deel van die Blade Master se vaardighede te kwalifiseer, is hierdie troop geneem tot die uiterste met sy Awakening Active swaard Storm. waarmee die Blade Master om 'n ring van drywende lemme aan te rand sy vyande met ontbied. Geneem tot elf met sy tweede Awakening Active, wat hom toelaat om verskeie drywende swaarde wat die vyand aan te val wanneer hy dit doen ontbied. Meester Swaardvegter. Kan swaai enige doodslag begaan wapen en al die doodslag begaan het, subklasse spesialiseer in die handhawing van combo. Multi-nabygeveg Meester. Kan swaai Lightsabers. Zanbatos. Katanas. Kort swaarde, of Knotsen. dikwels skakel tussen hulle mid put. Die meeste van sy vaardighede wissel in eienskappe, afhangende van watter wapen hy lanse, oor die algemeen lei tot meer treffers of addisionele opvolg stakings. Standpunt System. Vloeiende houding werk as een, gee hom toegang tot 'n verskeidenheid van bewegings terwyl dit in die houding. Let daarop dat wanneer hy 'n gebruik 'n skuif die houding is onmiddellik gekanselleer word. Hy kan hierdie bewegings uit die standpunt maar teen 'n groter koste gebruik. Een van die beweeg is 'n swaard Shoryuken wat ekstra skade aan die lug vyande doen. Vinnige nabygeveg. Terwyl al die karakters wapens in tronke kan verander, hy het minder van 'n cooldown voordat hulle in staat om dit weer te doen en kry 'n dofgeel gedurende hierdie cooldown tydperk. 'N toekomstige update kan ook vir hom 'n After Image dat die vyandige aanval wanneer hy skakel wapens te skep. Die Krag van bloed. Nie naastenby in dieselfde mate as die Berserker, maar 'n aantal van sy vaardighede veroorsaak 'n Bleed effek op die vyand wanneer hy toegerus met 'n Katana en 'n toekomstige update hom toelaat om 'n geweldige skade wat bloed ontploffing op enige vyand met genoeg gestapel Bleed effekte veroorsaak . Soul Bender Of die kettings van die lot gebreek kan word. Dit hang alles af van jou testament. HTS Soul Bender is 'n doodslag begaan het, wat demoniese kragte in sy arm beheer. Hy dra doek wapens en wields 'n Katana om beter te benut sy magte. Hy kan sy wapen met donker energie dring en dagvaar duiwels wat 'n verskeidenheid van effekte in die omgewing rondom hulle veroorsaak. Sy Awakening is die Soul Reaper. Die Soul Reaper gebruik sy nagmerries om beter beheer oor sy demoniese magte en kan Blache, die God van geweld, ontbied om sy vyande te vernietig. Sy 2de Awakening is die Dark Lord. Die Dark Lord kan sy demone te trek in ander, insluitend homself, en kan Zieg, die eerste Soul Bender ontbied. Badass wurm. Die Soul Bender leer hoe om die donker energie in hom te manipuleer deur die bestudering van die aard van sy demoon parasiete. Gooi 'n skaduwee. Feitlik al sy aanvalle is van die donker element. met die uitsondering dat '' Ice Saya '' en '' Ice Saya Crystal ''. Dood van Bo. Grafsteen reën neer talle grafstene uit die lug staking monsters om die Soul Bender. Flash Stap. Fantastiese Slayer veroorsaak dat die Soul Bender om onmiddellik uit te voer 'n screenwide streep, beroep enkele slag Slag soos die siel Bender en alles getref vries vir 'n oomblik voor die streep eintlik treffers. Instant Rune. Sy demoon dagvaarding te skep auras rondom hulle in 'n ovaal gebied. Ontasbaarheid. Kan dit kortliks in stand te hou terwyl haastig tydens sy vaardigheid, Ghost Stap. Let daarop dat hy net ontasbare teen die vyand aanvalle, omgewing sal wees en struikelblokke sal hom nog meer te sluit. Puppet vegter. Byeenroeping Zieg draai die Soul Bender in een tydelik Hy sal jou aanvalle te boots met sy eie, sterker ekwivalente en toe hy loop uit van die tyd, hy weggesleep Hel en enige vyand naby aan hom met 'n lae genoeg HP gesleep saam met hom en op slag dood. Glyskaal van die vrye wil teen die noodlot. Gespeel met, eerder as om in te Kazan, eindig die Soul Bender het hom oorweldigend en dit regkry om meer Demons onder sy beheer te bring. Dit sal op die lange duur werk teen hom as sy demone hom swaar aanstoot vir hulle verslaaf en dit is te kenne gegee dat hulle sal lei tot sy uiteindelike ondergang. Zieg, die eerste siel jol gesterf as gevolg van hierdie. Hoewel later in die bevordering om Dark Lord, is dit aan die lig gebring dat hy nie gedood nie, maar in plaas verander in 'n uiters kragtige demoon. hom byeenroeping word beskou as die sterkste skuif in jou arsenaal. Status Buff. Gebruik sy demone na gebiede wat bondgenote of debuff vyande sal buff in hulle op te wek. Swaard bundel. Dagvaarding Kalla kan die siel Bender om projektiele met sy standaard aanvalle brand. Weaksauce Swakheid. Fares nog erger teen Light-element aanvalle as die standaard Slayer, met -30 base Lig weerstand. Jy sal nie ontduik My. Phantom swaard Sny. Dit skep 'n sweep soos beweging met swaard die Soul Bender se vyande oor sleep hom. Dit is nuttig vir die handhawing van die vyande in sy debuff gebiede. Ek sal enigiets doen vir meer krag. selfs al beteken dit verkoop my siel. Die Berserker gee in sy demoniese besetting. wat op sy beurt gee hom krag om 'n wye verskeidenheid van bose aanvalle. Hy dra swaar wapens en maak gebruik van 'zanbato. Die Berserker gebruik-bloed gebaseer vaardighede wat sy HP eerder as sy LP, maar kan hul gesondheid te vul deur die doodmaak van vyande. Sy Awakening is die hel bringer. Die Hel bringer gee in sy bloedlus vir meer krag en kry die vermoë om die bloed van sy vyande gebruik as 'n wapen. Sy 2de Awakening is die Bloed Evil. Die Bloed Evil is selfs meer effektief op die toevoeging van die krag van die bloed in sy aanvalle en kan hul vyande te vernietig met 'n bose plofbare draaikolk van bloed. Bloed wellus. Sy eerste Awakening passief, Bloed Memory. verhoog sy krag en akkuraatheid gebaseer af die aantal bloeding eenhede rondom hom. Bloedige moord. Kan geysers van bloed te skep om uitbars onder sy vyande, swaarde van bloed om te ontplof hulle of twisters van bloed te suig in sy vyande. Gooi uit treffer punte. Een van die belangrikste kenmerke van sy moveset: die meeste van sy aanvalle kos HP plaas van LP te gooi, en met 'n paar beweeg, kan hy doelbewus meer van sy HP offer as dit nodig is, wat aansluit by. Desperaatheid aanval. Sy grootste passiewe vaardigheid, bloedige Kruis, grootliks verhoog sy skade en aanval spoed wanneer hy teen 'n lae HP. In wese is, speel 'n Berserker is 'n konstante JONGLEERACT tussen of jy dink jy kan nog 'n treffer te neem voordat sterf of as u 'n effektiewe genesing vaardigheid wat net bruikbare teen 'n lae gesondheid om terug af, maar verloor die skade bonus gebruik. Grond schokkend Landing. Dikwels slaan sy swaard op die grond bloed uitbars onder sy vyande. Heldhaftige RROD. Dit is swaar geïmpliseer dat Berserkers lewe kort, maar bloedige lewens (selfs in vergelyking met Soul Benders) met die lengte smeer vir die ontwaking as die krag wat hulle kanaal sal uiteindelik te veel vir hul liggame geword. Die lewe dreineer. Terwyl waansin is aktief die Berserker herstel gesondheid wanneer hy vyandige eenhede vernietig. Die Berserker. Natuurlik Ek sien met my hele liggaam. . So maak nie saak waar jy my aan te val, sal ek weet dat jy kom Die Asura stakings 'n deal met Kazan. die uitruil van sy oë vir die vermoë om swaard golwe openbaar. Hy dra pantser en verreikende kort swaarde. die Asura kan dagvaar voort swaard golwe, besig om 'n lang gewissel aanvalle bykomend tot 'n reeds effektiewe kort afstand. Sy 2de Awakening is die Indra. Die Indra voeg liggolwe sy repertoire, besig om die vermoë om weerlig te beheer en selfs dagvaar 'n weerlig God. Dood-of-glorie aanval. Grond Quaker en Agni Pentacle beide vaardighede dwing die Asura stilstaande te wees en sy vyande naby aan hom om hulle doeltreffend te beskadig in stand te hou. Agni Pentacle gebruik ook al van die Asura se Wave Manifestasies en laat hom agterna debuffed. Maar wat die spel nie vertel is dat jy Grond Quaker eintlik kan kanselleer in Dodelike Enticer, wat die verstom vyande in trek, en dan kanselleer wat in Agni Pentacle om Enticer se normale afwerking slag laat vaar, sodat Pentacle om maksimum skade te hanteer elke vyand in die reeks. wat in die meeste gevalle hulle almal. Gestremdheid Super Power. Die Asura is blind, hoewel sy Aura Visie negeer sy onvermoë om te sien. Dub naamsverandering. 'N Interessante geval met die naam van sy Awakening. Dit was oorspronklik genoem Dark Knight, maar 'n klas is later geskep met dieselfde naam. Wanneer Neople herbekendgestel die globale bedieners, is die naam verander na Silent Eye. Magic Knight. Gebruik swaarde en magie, en is die bulkiest van die Slayers. Persoonlike Raincloud. 'N minder-as-amusante voorbeeld: een van sy tweede Awakening vaardighede hom toelaat om 'n donderwolk wat hom rondom volg en herhaaldelik roep vure-weerlig aangekla Vajras op sy vyande en sodra dit gedoen is, is dit skiet uit 'n groot aantal van hulle voordat hy in 'n reuse een self en val op die vyand. Skok en vrees. Sy 2de ontwaking passiewe vat sy neutrale basiese aanvalle aan die lig, en (in 'n toekomstige update) voeg weerlig effekte om sy vuur en ys vaardighede. Swaard bundel. Spesialiseer in 'n verskeidenheid van hierdie. insluitend die brand gesteek. ys. en deur sy 2 ontwaking, liggolwe.


No comments:

Post a Comment